Telefonisupport
Du har lösningen, tjänsterna och produkterna på plats. Men vad händer när ett problem uppstår, och hur kan du säkerställa att det blir löst på ett effektivt och hållbart sätt? Med ett supportavtal hos Accesit kan du enkelt ringa in till oss, få snabb mobilsupport på distans och dessutom känna dig trygg med ett fast månadspris utan oväntade kostnader.
Varför supportavtal?
Mobil-, växel- och operatörshantering kan snabbt bli kostsamt både i tid och pengar. Ett genomsnittligt SIM-kortsbyte, nummerbyte och aktivering av funktioner i växeln tar cirka två timmar - förutsatt att allting klaffar hos operatören. Ibland fungerar inte allt på en gång och du tvingas lösa det antingen på egen hand eller vända dig direkt till operatören eller leverantören som ofta har långa telefonköer och med utan garanti för att du hamnar hos rätt avdelning.
Accesit som telefoniavdelning
Låt Accesit bli er interna telefoniavdelning dit alla era användare kan vända sig med supportfrågor. Med en och samma kontaktyta, oavsett operatör, får ni snabbast tänkbara hjälp efter tydliga SLA-tider så att ni istället kan fokusera på det er verksamhet gör bäst.
Som proffs på kommunikation sen snart femton år tillbaka ger vårt moderna supportavtal er fri hjälp till en fast månadskostnad som även kan justeras upp som ned i antalet användare baserat på hur er verksamhet utvecklas.
1-5 abonnemang
Grundkostnad per månad
200kr
6-49 abonnemang
Efterföljande abonnemang per månad
18kr/st
50+ abonnemang
Efterföljande abonnemang per månad
14kr/st
Mobilsupport
Mobilsupport hos Accesit innebär att vi hanterar alla ärenden gällande era mobiltelefoner. Vi bistår bland annat med skadehantering, konfiguration av mobildata och e-post när ni nyanställer, erbjuder fria lånetelefoner vid förlorad enhet samt säkerställer att samtliga enheter raderas och nollställs på ett säkert sätt.
Operatörsansvar
Att överlåta operatörsansvaret till Accesit innebär att vi hanterar allt administrativt åt er. Det kan till exempel gälla uppstart av nya abonnemang, distribuering av SIM-kort, överlåtelser och omförhandlingar gentemot operatören. Det innebär inte bara att du får snabb och personlig service, utan även att du slipper sitta i långa telefonköer hos operatörens kundtjänst och du får mer tid att spendera på er verksamhet.
Vi har många års erfarenhet av att hantera operatörsfrågor och har med åren skapat ett förtroende och bra relationer till samtliga stora operatörer.
Låter det intressant?
Vi har lång erfarenhet som vi kombinerar med en djup och bred kompetens inom telefonibranschen. Välkommen att kontakta oss för en rådgivning.