
Växel i molnet
Vi tror inte att det finns en växel som passar alla, och det är därför vi jobbar som en oberoende partner där grunden till beslutet av lösning alltid utgår från era behov och situation.
Smidigt och funktionellt
Genom att ha växel i molnet får du maximal flexibilitet kring både funktionalitet, användarbarhet och skalbarhet. Som användare har du tillgång till växeln direkt i din mobil vilket betyder att du enkelt kan svara och koppla samtal vidare oavsett om du befinner dig vid skrivbordet, i matbutiken eller på stranden. Som admin kan du även se i vilka svarsgrupper behovet av bemanning är som störst och enkelt förflytta tillgängliga användare dit. Många molnväxlar erbjuder även rapporter och statistik som tydliggör när er verksamhet är som tillgängligast och var förbättringspotential finns.
Växel hos Accesit
Oavsett om ni väljer vår egna lösning Accesit UC2, eller någon av marknadens andra alternativ, agerar vi oberoende partner i allt från leverans, utbildning och support. Hos oss har du samma kontaktperson och ett supportnummer utan långa telefonköer.
Skalbara lösningar
Skala enkelt upp och ner i användare, nummer eller svarsgrupper och ändra öppettider med några klick
Framtidssäkrat
Funktioner som uppdateras och utvecklas kontinuerligt utan att det stör er dagliga verksamhet
Snabb support
Vi supporterar samtliga växlar inhouse, vilket betyder att du slipper sitta i långa telefonköer
Vilken växel passar er?
Att välja växel kan kännas som ett ganska enkelt val då de flesta lösningar liknar varandra, men faktum är att det finns både små och stora egenskaper som skiljer dem åt. Det kan exempelvis vara hur samtalsflöden ska ske, vilken nummerpresentation som ska uppvisas vid inkommande och kopplade samtal eller hur många svarsköer som faktiskt behövs.
Vi har lång erfarenhet som vi kombinerar med en djup och bred kompetens inom telefonibranschen. Det innebär att vi såväl i inledningen, som i vårt löpande samarbete, säkerställer att ni har rätt telefonifunktioner för att underlätta och effektivisera er vardag och inte minst för att de som ringer er ska få ett riktigt proffsigt bemötande.
Integration med Teams
Använder ni Microsoft Teams för internkommunikation? En integration mellan Teams och er växellösning innebär att ni exempelvis kan hantera både inkommande som utgående samtal direkt via Teams. När du sitter upptagen i ett Teams-möte kan växelsystemet känna av detta och automatiskt informera inringande om att du sitter i möte. Lösningen ger ett proffsigt mottagande och underlättar både för era medarbetare som för era kunder.
Som en tydlig och certifierad Microsoftpartner har vi, utöver telefonikunskaperna, även den tekniska kompetensen och förståelsen för hur en sådan integration kan ske samt vilka eventuella licenser som kan komma att behövas.
Våra samarbetspartners
Kontakta oss gärna!
Vill ni lära er mer om molnbaserade växlar och hur Accesit kan hjälpa er i ert dagliga arbete? Välkommen att kontakta oss så berättar vi mer.