AdobeStock_489118863
Hem / Tjänster / Telefoni / Accesit UC2

Accesit UC2

Många har upptäckt hur smart det är med en molnbaserad mobilväxel i företaget. Du slipper stora investeringar, kan lättare planera kostnader för abonnemang och det är lätt att lägga till nya användare. En mobil växellösning klarar det mesta ett företag behöver och vår tjänst AccesitUC2 som är operatörsoberoende är verkligen inget undantag!

1
2
Fyll i formuläret så kontaktar vi dig!

Flexibelt och funktionellt

Genom att ha växel i molnet får du maximal flexibilitet kring både funktionalitet, användarbarhet och skalbarhet. Funktionsmässigt är detta även den typ av växellösning som ger starkast möjligast funktionalitet, det vill säga den typ av växellösning som du kan koppla på olika typer av funktioner, och även integrera med andra lösningar.

bg copy 2

Redundanta lösningar

Lösningar som säkerställer att telefonin alltid fungerar

Framtidssäkrat

Framtidssäkrade lösningar och tjänster som uppgraderas kontinuerligt - utan att du märker det.

Funktionsmässigt optimerat

Nya funktioner är alltid lätta att aktivera vid behov

Samtalskvalitet

En samtalskvalité i HD-kvalié för att garantera en riktigt bra samtalsupplevelse!

Accesit UC2

Största möjliga flexibilitet brukar ofta vara förknippat med höga kostnader, men med vår växel i molnet Accesit UC2 betalar du bara för det du behöver. Rent telefonmässigt kan du ansluta såväl fasta som trådlösa telefoner, konferenstelefoner, mobiltelefoner och även datortelefoner (softphones) som är en mjukvara som gör att du ringer enkelt direkt från datorn. Vi erbjuder både vår egen molnlösning och Dstny (f.d Soluno).

Fyra tydliga fördelar med Accesit UC2
  • En svensk beprövad växellösning med mer än 50 000 anknytningar
  • Utvecklas löpande med nya tjänster och funktioner och är därför lätt att interagera med andra lösningar, ex CRM-system, ärendehanteringssystem, ekonomisystem m.m.
  • Enhetsoberoende - Välj en eller kombinera flera olika telefontyper, ex. mobiltelefon, bordstelefon, sofpthone, DECT m.fl.
  • Operatörsoberoende - Byt operatör när det passar men behåll växellösningen så slipper personalen lära sig nya applikationer för att ringa, koppla samtal, hänvisa sig m.m..

 

Kontakta oss så berättar vi mer

 

AdobeStock_436210501
pexels-karolina-grabowska-4467860

Vanliga funktioner

Nedan är ett urval av vanligt använda funktioner och det finns även FLER funktioner för den som behöver detta. Något som lättast diskuteras med en av våra rådgivare.

  • Teams-telefoni - Ring och ta emot samtal, hänvisa dig m.m. direkt genom din teamsklient!
  • Call-back  - Automatisk call-back om ni inte hinner svara (eller för att erbjuda inringande att bli uppringd när det är dennes tur i kön -istället för att vänta kvar).
  • Ärendekö - Ger inringaren möjlighet att lämna information till er (ex. personnummer, fakturanummer, registreringsnummer etc) och när denne rings upp vet ni vad ärendet gäller.
  • Samtalsinspelning - Automatisk inspelning eller on-demand, ex. för orderhantering, hot, utbildningssyfte m.m.
  • Videosamtal - Video integrerad för t.ex. personlig rådgivning för hälsovård eller fordon/verkstad m.m.
  • Svarsservice - Med integration till "Personlig Svarsservice" och "Responda" erbjuder ni ett personlig svar för de samtal ni missar.
  • Microsoftintegrationer - Såsom Azure AD-koppling, SSO (Single Sign On), kalendersynkronisering, ringa från Outlook mm​
  • SMS-lösning - Kommunicera genom sms till era kunder med ett personlig avsändarnamn, ex. "Accesit" istället för ett nummer.
  • Telefonistfunktion - En tydlig och modern telefonistapplikation som ger telefonisterna  full blick över användarna samtidigt som de kan kommunicera lätt mellan dessa.
  • Svarsgrupper - Flera olika typer av svarsgrupper för att hitta rätt samtalsfördelningsmönster hos er.
  • Hänvisningsfunktion - "Personen du söker är på möte och beräknas åter kl….”​
  • Statistik - Historisk och/eller realtidsbaserad statistik, ex. hur många utgående eller missade samtal senaste timmen, veckan m.m.
  • Talsvar (IVR) -  Styr inkommande samtal till rätt enhet/person genom att knappa in ett val ("Tryck 1 för Ekonomi, 2 för övrigt eller vänta kvar så tar vi emot ditt samtal inom kort")

Kontakta oss gärna!

Har du frågor om vilket växelsystem som passar er verksamhet bäst? Välkommen att kontakta oss för en rådgivning.