Telefoni
Vissa verksamheter kan ha enklare behov, medan andra har betydligt mer omfattande sådana. Oavsett vilken utmaning just ni står inför finns vi här hela vägen från växelfunktion och operatör till efterföljande support. Läs mer om våra tjänster nedan och hur vi kan hjälpa er verksamhet med smarta och anpassade lösningar inom telefoni.
Varför välja Accesit som partner inom telefoni?
Vi har en lång erfarenhet som vi kombinerar med en djup och bred kompetens inom telefonibranschen. Det innebär att vi såväl i inledningen, som i vårt löpande samarbete, säkerställer att ni har rätt telefoni för att underlätta och effektivisera er vardag och inte minst för att de som ringer er ska få ett riktigt proffsigt bemötande.
På Accesit tar vi hand om allt det praktiska och administrativa åt er. Det kan vara att säkerställa hela processen kring när en medarbetare börjar eller slutar, till att lösa problemet om oturen varit framme med färdiga åtgärder. Vi kan även hjälpa er se över och optimera kostnader relaterat till telefoni, samt ta hand om alla användarsupportfrågor som kan uppstå längst vägen och mycket mer.
Vi erbjuder rådgivning och leverans inom det mesta som rör telefoni
Vi erbjuder i princip allt som innefattas av området telefoni - oavsett om det gäller mobiltelefoner, växeltjänster, abonnemang eller mobilförstärkare.
Ett urval av våra partners
Kundresa
Sinfra är en inköpscentral för verksamheter inom samhällsinfrastruktur och Accesit har fått förtroendet att hjälpa Sinfra med deras telefoni. Tidigare var Sinfras hantering av telefoni-ärenden spretig och tidskrävande. Läs mer om hur Accesit tacklade utmaningen och hur Sinfra har förenklat sin administration.
Kontakta oss gärna!
Ibland är det enklare att ha någon att ställa sina frågor till, än att själv djupdyka bland information. Vi besvarar gärna dina frågor eller hjälper dig ta fram ett förslag på en lösning som passar er!