Servicedesk
Vår egen servicedesk står redo att både besvara frågor som att avhjälpa ärenden. Vår kompetenta personal hjälper dig med alla ärenden inom IT, telefoni och print.
Snabb och personlig support
Servicedesk är hjärtat i vår teknikavdelning och vår första kontakt mot användarna. Här möts du alltid av personlig support - utan långa telefonköer. Våra kompetenta tekniker hjälper dig att lösa dina problem med allt inom IT, Telefoni och print. Vi finns nära dig när du behöver extra kompetens eller om du behöver ett bollplank i komplexa IT-frågor.
Personlig support
Hos oss behöver du inte sitta i långa telefonköer eller prata med någon som bara lägger upp ett ärende. Vi registrerar alla serviceärenden i vårt supportsystem och kan baserat på dessa data hjälpa er med analyser och förbättringsförslag för att undvika de vanligaste problemen.
Vi har även en supportsida med självhjälp för dig som vill lösa enklare problem på egen hand.
”Vi känner att vi har en leverantör som kan hjälpa oss i stort som smått”
- Magnus Lind, VD Opigo
Kontakta oss gärna!
Våra kompetenta tekniker hjälper er att lösa era problem inom IT, telefoni och print. Kontakta oss så berättar vi mer.