Support
Support och stöd är den enskilt viktigaste länken mellan oss som leverantör och er som kund. För att kunna erbjuda den bästa tänkbara support består vår supportavdelning endast av vår egen personal. Vår målsättning är att erbjuda en kompetent, snabb och personlig support som kan avhjälpa alla enklare ärenden på en gång och enbart eskalera vidare de mer avancerade eller planerade ärenden.
Självhjälp
Ambitionen är att hela tiden att uppdatera och utveckla vår hjälpsektion nedan med alltifrån information till blanketter så att du som kund har möjlighet att lösa enklare ärenden på egen hand. Vi tar tacksamt emot tips på information och guider du som besökare önskar i självhjälpen.
Telefonisupport
Här kan du läsa mer om hur du själv löser enklare ärenden inom växel och överlåtelser hos de olika operatörerna.
Växellösning UC2
Aktivera tillfälligt meddelande i Accesit UC2
Koppla samtal från Softphone i MBX
Koppla Jabras headset till MBX
Snabbguide MBX för mobila användare
Växellösning lynes
3
Telenor
Överlåtelse Telenor (multipla abb)
Telia
Dstny (f.d Soluno)
Tele2
Fick du inte hjälp i ditt ärende?
Ladda ner programmet TeamViewer och kontakta oss så kan vi hjälpa dig på distans.
IT-support
Här kan du läsa mer om hur du åtgärdar enklare ärenden inom OneDrive, Outlook och multifaktorautentisering.
RemoteApp
Microsoft
Konfigurera Outlook-appen(Android)
Konfigurera Outlook-appen (iPhone)
Lägg till delad postlåda i Oulook i mobilen
Använd Outlook-konto i iOS mailapp (iPhone)
Åtgärda OneDrive synkroniseringsfel
Konfigurera multifaktorautentisering för MS365
Återställa glömt lösenord till ett Microsoft-konto
Fick du inte hjälp i ditt ärende?
Ladda ner programmet TeamViewer och kontakta oss så kan vi hjälpa dig på distans.
Skrivarsupport
Mycket av supporten och lösningen av problem av skrivare beror helt på vilken modell ni använder. På HPs och Nashuatecs hemsidor kan du ladda ner drivrutiner för din skrivare.
Lägga till skrivare
Lägga till skrivare i Windows 11
Drivrutiner
Självhjälp
Skanna och redigera ett dokument
Fick du inte hjälp i ditt ärende?
Välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig vidare.
Träffa vår supportavdelning
Lovisa
Bertil
John
Sven
Alexander
Ludwig
Kontaktuppgifter
Support@accesit.se 010-491 50 20
Accesit Norden AB
Garnisonsvägen 2
749 40 Enköping
Öppettider
Måndag-fredag
7:00-17:00