Hem / Support

Support

Support och stöd är den enskilt viktigaste länken mellan oss som leverantör och er som kund. För att kunna erbjuda den bästa tänkbara support består vår supportavdelning endast av vår egen personal. Vår målsättning är att erbjuda en kompetent, snabb och personlig support som kan avhjälpa alla enklare ärenden på en gång och enbart eskalera vidare de mer avancerade eller planerade ärenden. 

 Ladda ner klientsupport

Supportärenden och felanmälan
Samtycke(Obligatoriskt)
Combined Shape

Självhjälp

Vi försöker hela tiden att uppdatera och utveckla vår hjälpsektion nedan med alltifrån information till blanketter så att du som kund har möjlighet att lösa enklare ärenden på egen hand.

Vi tar tacksamt emot tips på information och guider du som besökare önskar i självhjälpen.

Telefonisupport

Här kan du läsa mer om hur du själv löser enklare ärenden inom växel och överlåtelser hos de olika operatörerna.

Växelmanual

Aktivera tillfälligt meddelande i Accesit UC2

Koppla samtal från Softphone

Snabbguide MBX för mobila användare

 
3

Överlåtelse 3

3 FrontOffice - Information

Telenor

Överlåtelse Telenor

Överlåtelse flera ab Telenor

Överlåtelse Telenor (multipla abb)

Telia

Överlåtelse Telia

Telia växel (touchpoint) - Information

Dstny (f.d Soluno)

Information

Tele2

Överlåtelse Tele2

Tele2 Växel - Information

Fick du inte hjälp i ditt ärende?

Ladda ner programmet TeamViewer och kontakta oss så kan vi hjälpa dig på distans.

↓ Ladda ner TeamViewer

IT-support

Här kan du läsa mer om hur du åtgärdar enklare ärenden inom OneDrive, Outlook och multifaktorautentisering.

RemoteApp

RemoteApp manual

Microsoft

Åtgärda OneDrive synkroniseringsfel

Konfigurera multifaktorautentisering för MS365

Återställa glömt lösenord till ett Microsoft-konto

 
Fick du inte hjälp i ditt ärende?

Ladda ner programmet TeamViewer och kontakta oss så kan vi hjälpa dig på distans.

↓ Ladda ner TeamViewer

Skrivarsupport

Mycket av supporten och lösningen av problem av skrivare beror helt på vilken modell ni använder. På HPs och Nashuatecs hemsidor kan du ladda ner drivrutiner för din skrivare.

Drivrutiner

Prodoc (Nashuatec)

Självhjälp

Ändra utskriftsformat

Skanna och redigera ett dokument

 
Fick du inte hjälp i ditt ärende?

Välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig vidare.

 

citat-bakgrund

Kontaktuppgifter

 Support@accesit.se   0200-330 400

 


Accesit Norden AB

Garnisonsvägen 2
749 40 Enköping

Öppettider
Måndag-fredag
8:00-17:00