Hem / Support

Support

Support och stöd är den enskilt viktigaste länken mellan oss som leverantör och er som kund. För att kunna erbjuda den bästa tänkbara support består vår supportavdelning endast av vår egen personal. Vår målsättning är att erbjuda en kompetent, snabb och personlig support som kan avhjälpa alla enklare ärenden på en gång och enbart eskalera vidare de mer avancerade eller planerade ärenden. 

 Ladda ner klientsupport

Supportärenden och felanmälan
Dra filer hit eller
Max filstorlek: 50 MB.
    Combined Shape

    Självhjälp

    Ambitionen är att hela tiden att uppdatera och utveckla vår hjälpsektion nedan med alltifrån information till blanketter så att du som kund har möjlighet att lösa enklare ärenden på egen hand. Vi tar tacksamt emot tips på information och guider du som besökare önskar i självhjälpen.

    Telefonisupport

    Här kan du läsa mer om hur du själv löser enklare ärenden inom växel och överlåtelser hos de olika operatörerna.

    Växelmanual

    Aktivera tillfälligt meddelande i Accesit UC2

    Koppla samtal från Softphone

    Snabbguide MBX för mobila användare

    Ändra öppettider i lynes

     
    3

    Överlåtelse 3

    Telenor

    Överlåtelse Telenor

    Överlåtelse flera ab Telenor

    Överlåtelse Telenor (multipla abb)

    Telia

    Överlåtelse Telia

    Dstny (f.d Soluno)

    Uppsägningsblankett

    Information

    Tele2

    Överlåtelse Tele2

    Fick du inte hjälp i ditt ärende?

    Ladda ner programmet TeamViewer och kontakta oss så kan vi hjälpa dig på distans.

    ↓ Ladda ner TeamViewer

    IT-support

    Här kan du läsa mer om hur du åtgärdar enklare ärenden inom OneDrive, Outlook och multifaktorautentisering.

    RemoteApp

    RemoteApp manual

    Microsoft

    Lägg till delad postlåda i Oulook i mobilen

    Åtgärda OneDrive synkroniseringsfel

    Konfigurera multifaktorautentisering för MS365

    Återställa glömt lösenord till ett Microsoft-konto

     
    Fick du inte hjälp i ditt ärende?

    Ladda ner programmet TeamViewer och kontakta oss så kan vi hjälpa dig på distans.

    ↓ Ladda ner TeamViewer

    Skrivarsupport

    Mycket av supporten och lösningen av problem av skrivare beror helt på vilken modell ni använder. På HPs och Nashuatecs hemsidor kan du ladda ner drivrutiner för din skrivare.

    Drivrutiner

    Prodoc (Nashuatec)

    Självhjälp

    Ändra utskriftsformat

    Skanna och redigera ett dokument

     
    Fick du inte hjälp i ditt ärende?

    Välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig vidare.

    Träffa vår supportavdelning

    lovisa

    Lovisa

    bertil-250

    Bertil

    john-b-250

    John

    sven-250

    Sven

    anton

    Anton

    robin-250

    Robin

    alexander-250

    Alexander
    citat-bakgrund

    Kontaktuppgifter

     Support@accesit.se   010-491 50 20

     


    Accesit Norden AB

    Garnisonsvägen 2
    749 40 Enköping

    Öppettider
    Måndag-fredag
    8:00-17:00