Kontakta Accesit
Kom i kontakt med oss!




Lösningsfokuserad IT / telesäljare i Örebro

Vad vi förväntar oss/ vad vi söker

Vi söker dig som arbetat i minst två år med försäljning av Telekom / IT- tjänster varpå du nu är självgående i dina säljprocesser, även om du givetvis kommer ha stort stöd internt för att lyckas i din roll hos oss.

Du har en god affärsförståelse samt en stark förmåga att kommunicera på ett förtroendeingivande vis och med ett tydligt engagemang i alla arbetsmoment bygger du med lätthet starka och långsiktiga affärsrelationer.

Du arbetar professionellt, ansvarsfullt och strukturerat vilket innebär planering och prioritering av dina dagliga aktiviteter.
Då du kommer träffa personer i ledade befattningar är det också viktigt att du pratar och skriver flytande/obehindrat på svenska.

För att kunna utföra ditt dagliga arbete förväntar vi oss att du har grundläggande IT-kunskaper och förståelse för olika servertjänster (on-prem/cloud), ActiveDirectory, Office365 /Microsoft365, fillagring, routing/switching etc. Tidigare dokumenterad och framgångsrik försäljning anses mycket meriterande.

Söker du primärt jobbet som säljare för Telekom är erfarenhet av operatörsförsäljning samt kunskap om molnväxlar meriterande.
Vi arbetar med samtliga ledande operatörer på marknaden och är även operatör själva i fastnätet.

Vi tror att du utöver ovanstående även stämmer in på följande:

  • Har minst 2 års erfarenhet av försäljning av tekniska lösningar inom samma bransch (IT/telefoni/skrivare/videokonferens etc.)
  • Att du har stark grundkunskap inom ovanstående områden.
  • Innehar B-körkort
  • God datorvana och förståelse vad gäller såväl vanliga datorapplikationer såsom Office-paketet m.m.
  • Att du pratar och skriver flytande på svenska.
  • Att du hela tiden tror på dig själv och eftersträvar efter ”att bli ett bättre du”.
  • Att du är resultatdriven och fokuserad.

Vi erbjuder rätt person:

Hos oss på Accesit får du möjlighet att arbeta med en av marknadens bredaste produktportföljer vilket ger möjligheten att kunna hjälpa varje enskilt företag du kontaktar. Vi ser även positivt på att investera i din professionella utveckling. Du kommer därtill ges stor frihet att själv styra över din arbetsdag som innebär bearbetning av företag om ca 10-500 anställda i Örebro-regionen. Vårt kontor är benäget i Behrn Arena med utsikt över fotbollsplanen.

Då branschen ligger i tydlig förändring, samtidigt som vi på Accesit är inne i en i väldig expansivt fas, innebär det också stora möjligheter att framöver klättra till högre positioner för rätt person.

I övrigt kan du förvänta dig:

  • En individuell lönesättning
  • En tydlig introduktion samt gediget stöd i säljprocesserna och givetvis rätt arbetsverktyg såsom dator, mobiltelefon, CRM-system m.m.
  • Mycket goda förmåner i form av en gedigen grundlön som toppas med en av marknadens bästa provisionsmodeller.
  • Ett mycket generöst friskvårdsbidrag tillsammans med ett pensionssparande och även privat sjukvårdsförsäkring.

Vi är måna om våra anställda och prioriterar att ha roligt på arbetet och anser att ”nytta med nöje” skapar  bra förutsättningar för en långsiktig och gemensam framtid och vi hoppas att du delar den visionen med oss!

Ansökan

För frågor kring denna tjänst, vänligen kontakta VD, Benny Andersson på 019-3680401 eller per e-post till benny.andersson@accesit.se

Din anmälan tar vi med fördel emot genom att du fyller i nedanstående formulär!

Sökord: säljare, sälj, försäljning, account manager, IT, telefoni, copy, print, video, telecom, telekom, IT-lösningar, telekommunikation, kund, service, nykund, karriär, ambitiös, B2B, affärsutvecklare, skrivare, dokumenthantering