Kontakta Accesit
Kom i kontakt med oss!




Backoffice-administratör sökes (Örebro)

Börjar det bli dags för nya utmaningar?

Nu söker vi dig som ser på kund-, och medarbetarservice som något oerhört värdefullt och där du i en mycket varierande roll får arbeta såväl med teknik som med människor. Med placering på vårt nya kontor i Örebro supporterar du Accesit och våra kunder runt om i Mälardalen.

 

För att lyckas i din roll tror vi att du stämmer väl in på följande:

  • Vi tror att du är en ansvarstagande, serviceminded och lyhörd person som kan kombinera ett tekniskt kunnande med en hög social faktor. Vår målsättning är att inte att bara felavhjälpa våra kunder, utan genuint omhänderta och serva dem på absolut bästa sätt och det är en roll vi ser att du är redo att axla!
  • Rollen innebär mycket kundkontakt, primärt över telefon, men kan även förekomma på plats hos kund. Av den anledningen förväntas du kommunicera flytande på svenska såväl i i tal som i skrift. Kan du även kommunicera flytande på engelska i såväl tal som i skrift (inkl. föra en teknisk diskussion) så anses det mycket meriterande.
  • Du har även minst 1 års arbetslivserfarenhet inom telekom.
  • B-körkort
  • Att du med daglig energi och glädje, hjälper oss fullända Accesit till en av Sveriges bästa och roligaste arbetsplatser.

Meriterande är även om du har erfarenhet av att ha arbetat med bl.a. följande partners:

  • Tele2
  • Telenor
  • Telia
  • Telavox
  • Soluno
  • M.fl.

Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. bestå av följande:

  • Administrera och hjälpa till med abonnemangsrelaterade ärenden och tjänster.
  • Leveransansvarig/leveranskordinator av hårdvara såsom surfplattor, mobiltelefoner, headsets etc.
  • Försäljning av nya produkter och tjänster mot primärt befintliga kunder, men även mot potentiellt nya sådana.
  • Besöksbokning.

Vi erbjuder rätt person

  • En arbetsplats som stimulerar utveckling och satsar på sina anställda. Vi vet att nöjda medarbetare skapar och säkerställer
    nöjda kunder -vilket du kommer märka av såväl kort-, som långsiktigt!
  • Ett mycket utvecklande och omväxlande arbete i en trygg bransch som ständigt utvecklas och därav skapar rätt förutsättningar för en långsiktig karriär.
  • Bra förmåner i form av en gedigen grundlön, friskvårdsbidrag, pensionssparande samt privat sjukvårdsförsäkring.
  • Personlig utveckling (ex. utbildningar)
  • En möjlighet att genom väl utfört arbete även klättra till en mer senior/ledande roll

 

Nytta med nöje skapar bra förutsättningar och en långsiktig och gemensam framtid!
Har du kvalifikationer som stämmer överens med ovan och söker en utvecklande roll -samtidigt som du har riktigt roligt på jobbet?
Skicka in din ansökan idag! Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet är just nu i en pågående fas med löpande urval.

Du ansöker genom att bifoga CV och personligt brev på benny.andersson@accesit.se
Mer information ges av Benny Andersson, VD (Accesit Örebro AB) på 019-368 04 01.

Varmt välkommen med din ansökan!
//Teamet på Accesit

 

Accesit är ett mycket framgångsrikt företag i IT-branschen med egen sälj-, och supportorganisation. Vi omsätter årligen närmare 30MSEK tack vare våra 17st sociala och relationsskapande medarbetare. Företagets affärsidé består av att ständigt förbättra våra kunders effektivitet och lönsamhet genom att vara påläst, trygg och marknadsuppdaterad leverantör som tillhandahåller lösningar inom IT, telefoni och skrivare/dokumenttjänster.

Med högsta kreditvärdighet flera år i rad samt där vi under 2016 även blev utsedd till Superföretag som 1 av 580 företag i Sverige, får vi kontinuerliga och goda bevis på att vi arbetar med våra anställda och för våra kunder. Något som skapar både en otroligt levande och kul arbetsplats, som goda relationer såväl internt som externt.