Kontakta Accesit
Kom i kontakt med oss!




Vi söker affärsutvecklare

Som affärsutvecklare hos oss på Accesit utför du din dagligen kontakt med företag och organisationer med en nästintill utopisk glädje och energi -samtidigt som du likt dina arbetskollegor är en oerhört lyhörd, affärsorienterad och optimistisk lagspelare. Du äger själv hela utvecklingsprocessen från första kundkontakt och vidare fram till leverans och överlämning .

Givetvis är en du ansvarsfull person med en målsättning om att ständigt förbättra ditt dagliga arbete samt och ser på positivt på kompetensutveckling, såväl i egen regi som tillsammans med oss som företag och bakgrunden till detta är att du redan från start vill vara en viktig nyckelspelare.

Du är en vinnarskalle som älskar utmaningar och ser positivt på att förbättra dina egna prestationer vart efter.

Försäljningsarbetet är något vi ser på ytterst långsiktigt och våra anställda har varit med hos oss i flera år och vi söker dig som har samma inställning.
Ditt dagliga arbete utför du på ett förtroendeingivande och relationsskapande vis vilket också återspeglas i både din kommunikation som i att du kan arbeta självständigt.

Du ser arbetsplatsen som något du vill vara med att fullända till en av Sveriges absolut bästa och roligaste arbetsplatser och du förstår att detta följs av ansvarsfullhet, en förmåga att bjuda på sig själv och en vilja att alltid bidra till utveckling och ständiga förbättringar. Vårt mycket moderna och exklusivt nyinredda kontor finns beläget i Bålsta, 35min från Stockholm/Uppsala genom 4,5 kö-fria mil . Då vi hjälper företag och organisationer i såväl Stockholm som Uppsala blir din arbetsroll och marknad mer eller mindre helt individanpassad vilket är synonymt med en modern arbetsplats!

Vi tror att du utöver ovanstående även stämmer in på följande:

  • Har minst 2 års erfarenhet av försäljning av tekniska lösningar inom samma bransch (IT/telefoni/skrivare/videokonferens etc.)
  • Att du har stark grundkunskap inom ovanstående områden.
  • Innehar B-körkort
  • God datorvana och förståelse vad gäller såväl vanliga datorapplikationer såsom Office-paketet m.m.
  • Att du pratar och skriver flytande på svenska.
  • Att du hela tiden tror på dig själv och eftersträvar efter ”att bli ett bättre du”.
  • Att du är resultatdriven och fokuserad.

Vi erbjuder rätt person:

  • Ett mycket utvecklande och omväxlande försäljningsarbete i en bransch som ständigt ligger i förändring.
  • Tydlig introduktion samt gediget stöd i säljprocesserna
  • En gedigen grundlön som sedan toppas med en av marknadens bästa provisionsmodeller.
  • Andra mycket goda förmåner såsom tjänstebil, friskvårdsbidrag, pensionssparande samt privat sjukvårdsförsäkring.
    Dessutom pågår årligen flera säljtävlingar som ”sätter körsbäret på grädden”!
  • En personligt anpassad kortsiktig och långsiktig utvecklingsplan
  • För rätt person finns det även en möjlighet att ta över en del befintliga kunder

Vi är måna om våra anställda och prioriterar att ha roligt på arbetet. Nytta med nöje skapar bra förutsättningar och en långsiktig och gemensam framtid. Därför ser vi även till att anordna gemensamma events, resor såväl nationellt som internationellt m.m.

Ansökan

Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla ett uppdaterat CV och ett personligt brev.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår försäljningschef Jimmy Gehrke på 08-1220 1175.

Sökord: säljare, sälj, försäljning, account manager, IT, telefoni, copy, print, video, telecom, telekom, IT-lösningar, telekommunikation, kund, service, nykund, karriär, ambitiös, B2B, affärsutvecklare, skrivare, dokumenthantering